Als notariskantoor wil je efficiënt in de cloud werken maar wel binnen een veilig en stabiel netwerk

Als je met je bedrijf voornamelijk online werkt, via mail, in de cloud en met digitale archieven, heb je het grote voordeel dat alle informatie overal en snel beschikbaar is. Een zeer belangrijk vereiste is dan dat de digitale omgeving waarin gewerkt wordt stabiel, veilig en betrouwbaar is. Immers, als de internetverbinding onvoldoende stabiel is, kan het voorkomen dat de mail niet werkt of dat men geen toegang heeft tot digitale dossiers. Voor notariskantoor Koch en Compaijen waren de terugkerende problemen met hun internetverbindingen aanleiding om hun digitale omgeving volledig opnieuw te laten inrichten en zo de beschikbaarheid en veiligheid van hun, vaak zeer vertrouwelijke, digitale bestanden te optimaliseren.

Alle informatie snel beschikbaar

Het moderne notariskantoor Koch en Compaijen in Utrecht werkt zo efficiënt en digitaal mogelijk. Vrijwel alle uitgaande correspondentie gaat online en inkomende post wordt dagelijks gescand. Uiteraard vereist de branche dat officiële aktes, zoals een testament of de leveringsakte voor een huis, uiteindelijk fysiek worden ondertekend. Echter, dergelijke documenten worden eerst digitaal opgemaakt en voor akkoord rondgestuurd, om vervolgens zowel fysiek als digitaal te worden bewaard. Daarnaast heeft het kantoor online toegang tot diverse instanties, zoals het kadaster, diverse databanken en de Kamer van Koophandel, zodat ook de daar opgeslagen informatie snel beschikbaar is en kan worden verwerkt.

DOWNLOAD DE HELE CASUS

En lees het hele verhaal over de efficiency slag die gemaakt is bij Notariskantoor Koch & Compaijen en hoe ze weer future- en AVG-proof zijn geworden

Instabiele digitale omgeving

Echter, Koch en Compaijen liep er steeds vaker tegenaan dat hun digitale omgeving onvoldoende stabiel was, met als gevolg dat internetverbindingen en de toegang tot digitale bestanden niet altijd even betrouwbaar waren. Daarbij groeide de ontevredenheid over de partij die hiervoor verantwoordelijk was en problemen niet altijd even goed en snel oploste. Dit belemmerde Koch en Compaijen niet alleen tijdens de dagelijkse gang van zaken, maar een dergelijke instabiele digitale omgeving straalt natuurlijk ook af op de betrouwbaarheid van het kantoor zelf. Immers, je moet er niet aan denken dat je tijdens een officiële ondertekening niet kunt beschikken over de benodigde akte, omdat het betreffende document niet kon worden geprint door een digitale glitch. Of erger….

Kennis en ervaring met notariële branche

Koch en Compaijen besloot om over te stappen naar een grotere, meer betrouwbare partij. Daarbij ging de voorkeur uit naar een partij die kennis en ervaring had met de notariële branche en alles wat daarbij komt kijken voor het neerzetten en onderhouden van de bijbehorende digitale omgeving. Uiteindelijk viel de keuze op ICT Concept, gespecialiseerd in ICT-oplossingen voor de juridische sector en al vele jaren partner van BeteS. Naast een nieuwe printerinrichting en digitale infrastructuur, maakte Koch en Compaijen ook de overstap van Quantaris naar een ander softwarepakket, NEXTassyst, speciaal voor notarissen. Behalve dat ze nu de beschikking hebben over een stabiele en veilige digitale omgeving, kan het kantoor nu ook zo efficiënt en effectief mogelijk werken dankzij twee Kyocera TASKalfa multifunctionals die snel kunnen printen, kopiëren en scannen, én optimaal kunnen worden geïntegreerd met het nieuwe softwarepakket. Zo is het kantoor weer helemaal futureproof.

Nieuwsgierig naar uw ideale digitale omgeving?

Laat BeteS een Cost of Ownership berekening doen en u weet exact wat uw directe en indirecte voordelen zijn met een digitale omgeving die volledig is afgestemd op uw werkzaamheden en bedrijfsgrootte.

De overgang ging eigenlijk heel soepel en werd heel goed begeleid. Geen uitval, alles werkte gewoon meteen.

Taeke Tol (Koch en Compaijen)

ICT Concept logo

ICT & implementatie partner voor ondermeer kleine en grote juridische kantoren



TEMPEO WAVE TGREY (vanaf € 580,-)

met witte accenten op de achterkant, in de armleggers en kruisvoet

Deze fraaie design stoel (erkend met internationale prijzen) past in menig interieur en is leverbaar in 7 verschillende stijlvolle kleuren. Dankzij de 4cm brede golvende banen in de mooie stoffering is het een zeer comfortabele bureaustoel. De stoel is zeer goed instelbaar en is ergonomisch verantwoord ondermeer door de lendensteun, gemakkelijk verwisselbaar zitkussen, ergo synchroon mechaniek plus, de dynamische zitneiginstelling, schuifzitting en 3D armleggers.

Opties

De stoel is te voorzien van 5D armleggers tegen een meerprijs van € 35,-.
En voor een dynamischere zit kan de stoel van een AIR SEAT voorzien worden à € 79,-

*Prijzen zijn exclusief BTW

TEMPEO FRESH (vanaf € 445,-)

In 7 verschillende stijlvolle kleuren

Uitgevoerd met lendensteun, gemakkelijk verwisselbaar zitkussen, auto synchroon mechaniek, schuifzitting en 3D armleggers.

Opties

De stoel is te voorzien van 5D armleggers tegen een meerprijs van € 35,-. En voor een dynamischere zit kan de stoel van een AIR SEAT voorzien worden à € 79,-

*Prijzen zijn exclusief BTW

ANTEO Automaat met AIR-SEAT

Ergonomische bureaustoel in stijlvol design
uitgevoerd met 2D of 5D armleggers

De ANTEO met automaat mechaniek en 2D armleggers (€ 375,-*) of (NPR 1813) 5D armleggers (€ 439,-*) is een ARBO goedgekeurde stoel uitgevoerd met automatische gewichtsaanpassing met minimaal aantal handels, waardoor deze zeer eenvoudig in te stellen is en in fraaie trendkleuren verkrijgbaar.

KÖHL AIR-SEAT

Deze stoel is bovendien voorzien van een gepattenteerde AIR-SEAT van KÖHL; een zitting met een individueel instelbaar luchtkussen. Deze zorgt voor micro bewegingen die je rugspieren zachtjes traint, waardoor je rugklachten voorkomt en bestaande klachten kunnen verminderen.
*Prijzen zijn exclusief BTW

Zit-sta kruk LISELOTTE

  • Zitting uitgevoerd in stof
  • Rond foamkussen zorgt voor een comfortabele zit
  • Volledig roteerbaar
  • In hoogte verstelbare gasveer
  • Zwart of witte kunststof voet
  • De basis garandeert een stabiele neiging voor de juiste houding
  • Verkrijgbaar in zwart/zwart, wit/zwart, wit/groen, wit/blauw en wit/oranje

 

Bureaufiets Teun

  • Geen installatie vereist
  • In hoogte verstelbaar ergonomisch zitkussen
  • Geluidloos magnetisch spinwiel
  • LCD-scherm met tijd, snelheid, afstand en calorieën
  • Instelbare tegendruk
  • Gemakkelijk te verplaatsen

BeteS S1 zit-sta verhoger

Werkoppervlak: 700 x480 mm
Hoogte verstelling: 120 -450 mm

  • Eenvoudige installatie
  • Instelbaar op iedere hoogte
  • Strak en modern design
  • Ideaal te combineren met laptop
  • Maximale belasting 15kg
  • Montage monitorarm voorbereid

Zit zit bureau Betes 470

Bureau met in hoogte verstelbaar onderstel (62-87,5cm) inclusief werkblad

De ideale hoogte voor een niet verstelbaar bureau is 74 cm. Dit bureau is in hoogte verstelbaar van 62 tot 87,5 cm en voldoet hiermee dan ook volledig aan de europese arbo NEN-EN 527 richtlijnen.

Het onderstel is verkrijgbaar in de kleuren wit, zwart en aluminium en is leverbaar met een werkblad in de kleur wit, licht eiken of grijs.

Alle werkbladen hebben een diepte van 80cm en zijn te bestellen in de volgende breedtematen:

  • 120cm breed
  • 160cm breed

Zit stabureau Betes 470 SLS

Elektrisch verstelbaar zit-sta basis bureau onderstel + werkblad

Deze zit sta bureau is verkrijgbaar met een onderstel in de kleuren wit, zwart en aluminium en zijn leverbaar met werkbladen de kleuren wit, licht eiken en grijs.

De werkbladen hebben een diepte van 80cm en zijn te bestellen in de volgende breedtematen:

  • 120cm breed
  • 140cm breed
  • 160cm breed
  • 180cm breed

 

Traploos in hoogte verstelbaar

Deze elektrisch verstelbare zit-sta tafel is door toepassing van tweemotorig onderstel (in elke poot één) zeer kwalitatief hoogwaardig. En is traploos in hoogte verstelbaar van 64 cm tot 130 cm.

ANTEO NPR 1813 met AIR-SEAT

Ergonomische bureaustoel met
multi synchroon mechaniek & 5D armleggers

Deze stijlvolle ANTEO met multifunctioneel-synchroon-mechaniek en 5D armleggers (€ 540,-*) is een ARBO goedgekeurde stoel. En is bovendien, voor extra zitcomfort, uitgevoerd met een AIR-SEAT van KÖHL.

Deze zitting heeft een individueel instelbaar luchtkussen dat met behulp van micro bewegingen je rugspieren zachtjes traint, waardoor je rugklachten voorkomt en bestaande klachten kunnen verminderen.
*Prijzen zijn exclusief BTW

NPR 1813

Een werkplek wat intensief gebruikt wordt dient volgens de Arbo richtlijnen aan strengere eisen te voldoen wat betreft de verstelbaarheid. Bij kort gebruik is de EN 1335, de Europese norm rond bureaustoelen, geschikt om te gebruiken. Voor langdurig gebruik is de NPR 1813 geschikter, want die stelt een ruimere verstelbaarheid voor.

JASMIJN

Ergonomische bureaustoel (NEN-EN 1335) in stijlvol design

De JASMIJN (€ 295,-*) is een elegante ARBO verantwoorde NEN-EN 1335 stoel en is voor extra zitcomfort bovendien te voorzien van een gepattenteerde AIR-SEAT van KÖHL (+€ 79,-*).

Voor maar € 79,-* extra, heb je een individueel instelbaar luchtkussen dat met behulp van micro bewegingen je rugspieren zachtjes traint, waardoor je rugklachten voorkomt en bestaande klachten kunnen verminderen.
*Prijzen zijn exclusief BTW

NEN-EN 1335

NEN-EN 1335 is dé Europese norm voor bureaustoelen en kantoorstoelen hiermee voldoet bureaustoel JASMIJN volledig aan deze ARBO norm als het gaat om comfort, instelbaarheid en afmetingen. U bent dus verzekerd van een kwalitatief goede bureaustoel die jaren meegaat. Meer over NEN-EN 1335

All-in werkinstructies op de werkvloer

Maak gebruik van onderstaand formulier en vraag de all-in werkinstructie op de werkvloer aan. Ik neem spoedig contact met u op. Wenst u liever telefonisch contact, bel mij op +31 (0)35-656 56 65

 

[Form id="11"]

Download de casus en lees het volledige verhaal Jan Brasser en welke efficiency slag Adviesgroep Van der Roest / VDRD gemaakt heeft.