Behoud financiële armslag in lastige tijden

Lease of huur complete ergonomische werkplekken voor je medewerkers.

Het zijn rare en onzekere tijden en er komen veel vragen op je af. Hoe richt je je kantoor in zodat die passend is bij de 1,5 meter economie. Hoe laat je je medewerkers thuiswerken. Wat mag en kan volgens het RIVM en volgens de Arbodienst. En dien je als werkgever, je medewerkers te voorzien in een werkplek thuis en hoe ga je dat bekostigen en voor hoelang.

Huren en leasen van bureaustoel tot complete werkplek

Wil je flexibel blijven, financiële armslag behouden, je medewerkers een goede & gezonde werkplek bieden maar straks niet met overbodig kantoormeubilair zitten. Huur of lease dan eenvoudig je kantoormeubelen zoals bureaustoelen, zit & sta werkplekken of complete werkplekken. Wij leveren ze bij je op kantoor of bij je medewerkers compleet met instructies, volledig gemonteerd en ingericht.

Voordelig financieren met flexibele looptijden

Met onze Beter (thuis)werken leaseplan heb je een complete werkplek met ‘air’gonomische bureaustoel (Compleet met 2D armleggers & unieke airseat), een elektrische zit sta tafel (inclusief bureaublad en 2 sterke motoren) voor 27,50 per maand*. We leveren deze set, volledig met verticale muis, compacte toetsenbord, monitor / notebook verhoger en persoonlijke zit- werkhouding instructies, af op kantoor of bij de medewerker.

De looptijd bepaal je zelf. Of je nu voor een paar weken kantoormeubilair nodig hebt of voor 60 maanden, vraag naar de voorwaarden en neem contact met ons op. We maken gegarandeerd een passend voorstel.

* Prijs ex. BTW met looptijd lease contract 60 maanden.

Looptijd en prijzen – Beter (thuis)werken leaseplan

Een complete ergonomische thuiswerkplek vanaf 750,-*

Onze Betes thuiswerkplek is er al vanaf 750,-* en bestaat uit:

  • Ergonomische bureaustoel met 3D armleggers
  • Elektrische zit sta tafel inclusief bureaublad (met 2 sterke motoren)
  • Verticale muis
  • Compacte toetsenbord
  • Monitor / notebook verhoger

Als werkgever of als Facilitair Manager heb je je handen vol aan je huidige werkzaamheden op de bedrijfslocatie. Het inventariseren en alle thuiswerkende medewerkers voorzien van een goede werkplek is een extra belasting. Betes kan je hierin ontlasten. We maken een inventarisatie en zorgen ervoor dat alle medewerkers de juiste materialen tot hun beschikking hebben. We kunnen ze voorzien van een complete ergonomische werkplek en geven de medewerkers zit en sta instructies zodat de werkplek correct op de persoon is ingesteld (maatwerk).

Voor 825,-* euro leveren we deze volledige thuiswerkplek inclusief de persoonlijke zit sta werkplek instructies, indien mogelijk komen we hiervoor persoonlijk langs en tot die tijd doen we dit via videobellen.

* Prijzen zijn excl. BTW



All-in werkinstructies op de werkvloer

Maak gebruik van onderstaand formulier en vraag de all-in werkinstructie op de werkvloer aan. Ik neem spoedig contact met u op. Wenst u liever telefonisch contact, bel mij op +31 (0)35-656 56 65

 

[Form id="11"]

Download de casus en lees het volledige verhaal Jan Brasser en welke efficiency slag Adviesgroep Van der Roest / VDRD gemaakt heeft.